OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Her finder du svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål, vi modtager hos Postersprints.com. Forhåbentlig finder du et svar på dit spørgsmål her. Send os en e-mail på info@postersprints.com for spørgsmål eller andet.

BESTILLING

Alle ordrer foretages direkte på www.postersprints.dk.

GRATIS FORSENDELSE OVER 500 KR

Vi tilbyder gratis forsendelse, når du handler for mere end 500 KR. Kun gyldig i Danmark.

ORDREBEKRÆFTELSE

Efter ordren er afsluttet, sender vi en ordrebekræftelse til den emailadresse, du har angivet. Ordrebekræftelsen er din kvittering og garanterer, at ordren er blevet gennemgået.

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDREBEKRÆFTELSE

Vi sender altid ordrebekræftelsen umiddelbart efter, at ordren er gennemført. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, skal du tjekke din spam-mappe og derefter kontakte kundeservice på info@postersprints.com; så skal vi nok hjælpe dig.

ÆNDRING / AFBESTILLING AF ORDRE

Vi er hurtige til at sende vores produkter, så hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte kundeservice på info@postersprints.com og angive det bestillingsnummer, du har modtaget i ordrebekræftelsen.

LEVER TIL ALTERNATIV ADRESSE

Hvis du vælger at betale med kort, kan vi sende din pakke til en anden adresse. Send os en e-mail med dit bestillingsnummer, så ændrer vi adressen manuelt.

LEVERING

Når vi har pakket og sendt din ordre, får du en bekræftelse på, at din pakke er på vej. Du får også et sporingsnummer, så du kan spore pakken. Vi sender alle vores pakker via PostNord og tilbyder hurtig levering til hele verden.

For europæiske lande er leveringstiden ca. 5-7 arbejdsdage fra den dato, du foretager din bestilling.

For USA, Canada og Australien er leveringstiden cirka 10-15 arbejdsdage fra den dato, du foretager din bestilling.

Pakken sendes til nærmeste leveringssted, og du vil blive underrettet om, hvornår du kan hente pakken.

RETURNERINGER

Hvis du vil trække et køb tilbage, skal du sende følgende oplysninger til info@postersprints.com

– Ordrenummer
– Kundenavn
– Produktnavn
– Årsag til returnering

Når vi har modtaget din returordre, sender vi dig et returforsendelsesmærkat inden for to (2) arbejdsdage. Returfragt vil blive trukket fra, når vi trækker pengene for dit genkøb. Produktet skal sendes godt pakket, og ved returnering af rammer skal emballageforseglingen være intakt.

KLAGER

Hvis du har registreret en fejl i dine produkter, har du mulighed for at indsende en klage. Vi overholder købeloven og fortrydelsesretten. Send følgende oplysninger til info@postersprints.com.

– Ordrenummer
– Kundenavn
– Produktnavn

Når vi modtager din klage, vender vi tilbage med yderligere instruktioner inden for to (2) hverdage.

SIKKERHED OG BETALING

WVi samarbejder kun med kendte kort- og fakturabetalingsleverandører og overholder alle de krav, der gælder for sikkerheden ved betalinger og håndtering af personoplysninger via internettet. Vi gemmer ikke kortoplysninger, og din data er krypteret i henhold til SSL (Secure Sockets Layer).

HÅNDTERING AF PERSONOPLYSNINGER

Postersprints.dk lever op til kravene i Databeskyttelsesforordningen (GDPR), og vi behandler alle personlige oplysninger fortroligt og videregiver aldrig personlige oplysninger.

BETALINGSMULIGHEDER

Vi tilbyder flere forskellige betalingsmuligheder:

– Kortbetaling ved brug af Visa eller Mastercard
– Paypal

Vi bruger kun sikre betalingsløsninger, og dine kortoplysninger bliver ikke gemt.

HVAD ER FORSKELLEN MELLEM PLAKATER OG PRINT?

Vi har valgt at bruge forskellige termer, men der er ingen forskel på plakater og print. Alle motiver er printt på 200g/m² mat højkvalitetspapir med en tykkelse, der giver holdbarhed og med et elegant mat print, der ikke reflekterer lyset.